domingo, 21 de noviembre de 2010

Sortida 21/10/2010.


Aquí, el primer reagrupament dalt de Can bordoi després de una pujada bastan ràpid per els amiguets d'en Ferretero.



La baixada del Bordoi la feiem una mica ràpida, i ens faltaven alguns components de la grupeta, paradeta per reagrupar.



Direcciò Palautordera en Vicenç, Jordi Roig, Joan Puigvert, i nose si em deixo algú, marxaven tímidament i ningu agafava roda. Al veure que ja no els veiem arrancava en Germán, i jo a roda, i hem anat fen fins al Mortirolo per pujar a ritme i anar fen, fins a caçar en Jordi Roig als últims metres. Buena subida Germán!!!!


Baixada del Mortirolo fins a St. Celoni per buscar ja l'últim port de la jornada, el de Collsacreu, allà ja venia en Bettini , el meu pare, que ens ha ficat ritmet. Fins que a las rampes finals he provat de marxar sol, però las cames no responen, de moment com abns i m'han atrapat. A tope fins a dalt. I cerveseta al pavellò, o bocata de fuet...



Al final uns 95 km.

5 comentarios:

  1. Destacar que los ''Carlitos'' estan molt forts ;)

    ResponderEliminar
  2. ninno et copio l'entrada que he fet a MUNT BIKES, la millor botiga de bicis del món mundial:
    nenet: a xulillo no et guanya ningú. Quan he vist que t'escapaves amb en german, m'he donat conte que les paraules de l'Albert agafaven relleu. veure't amb la tessitura de lluitar amb en German és poc per tu no???.espero que a partir del gener acompanyis al teu pare i als altres bons a les socials. :-) allà allà hauràs de demostrar si passes la revàlida. ( he que si Albert??)

    bona sortida. potser una mica dura pels juvenils però s'han comportat. Marc: no et desanimis, venir sense entrenar té molt mèrit.

    Carlos i Pèndol (àlies el xupeton :-)), però que molt bé. Vosaltres a lo vostre. No vulgueu encara seguir els de davant. Ja arribarà el moment d'aquí uns mesos. m'agradaria ser-hi per poder fer fotos però em sembla que no podré.

    i res més el servei CRACKS JA JA JA, está pa lo que haga falta. Ara bé aquest servei anuncia que tanca portes a finals de gener. Sóc dit.

    quimet, fignon i the shark revolution.

    avui erem 20 i pico. Vicenç això creix i creix aviat tindràs que posar cotxe de seguiment.

    ResponderEliminar
  3. Rès a dir ets un crac Dani.
    Els nanos genial tots.
    Jo estic cobran del crac assitència en carretera tenia obligacions...jejeje.
    Quim ets un gran company fariem cales.

    ResponderEliminar
  4. aaii Quim Quim sempre en contra meva ehhh, declaro la guerra!!!! jajajaj

    ResponderEliminar
  5. és per estimular-te una mica. tu vals per això, fa temps que ho se.

    ens veiem demà

    ResponderEliminar