domingo, 7 de noviembre de 2010

Sortida 07/11/2010.


Avui, despres del sopar d'ahir tocava sortida per cremar el sopar, a les 8 del matí.

Hem sortit del Ateneu direcciò Mataró, a ritmillo per la nacional per buscar el port de Parpers. Un cop a dalt reagrupament i tots juntets cap a baix. Per la recta d'Hostarlic molt de ritme, hi ha patir. Fins que per Tordera hem atacat i hem marxat en Joan Morales, en Jordi Roig, en Xavi, en Pau, i jo. M'han portat a mil per hora, pero a Calella ens an atrapat i hem pujat tota la grupeta ''xino xano''.

La Cavallino Rampante, preparada per la guerra.


El escut de la meva màquina!!!!


** Al final 110 km aprox.

7 comentarios:

  1. caram, quina bicicleta!

    ResponderEliminar
  2. Ja ja ja...bones fotos.
    I millor sortida, molt divertida

    ResponderEliminar
  3. Xavi avere si em pots pasar las fotos d'ahir per e-mail que alguns no les puc obrir!!

    ResponderEliminar
  4. Dani: encara és massa aviat per posar-te en guerres com la d'ahir. al final ja anaves cantant divinus. tu ja estaves bé al final de la grupeta com és pot veure en la foto del teu blog. Xupant i ben relaxadets.
    A veure si demà fa bon temps i podem sortir. ens veiem
    fignon

    ResponderEliminar
  5. questa cavallino rampante fa venir "canguelis" ...
    De la sortida "ressacosa" dir que els que aneu ben "relaxats" ja us arribarà l'hora... je, je !

    ResponderEliminar
  6. Gràcies a tots!!!!!

    A tots el de Avui dijous 11 de Novembre, Sant Martí, i un Sant Martí a la grupeta, que anava amb vosaltres i me quedat sol a darrera i arribo el pollastre i ja havieu marxat tots, eren les 16:34, Gràcies per esperar-me, moltes gràcies. Ho sento feia mesos que no venia i tenia mal el genoll, ( com podia haver caigut, em podien haver atropellat, o desmaiat, etc ) i no podia pedalar mes, gràcies per tot, a mi em feia molta ilusió venir el bar i convidar-vos a tots perque es el meu Sant, pero el Sant potser ja s'ha mort i haure de ser mes cabron, ja que quan mes cabron i mes antipatic ets mes cas et fan, no estic enfadat nomes faltaria, pero no cal que em demaneu favors, ni que us deixo algu ( bicis, rodes, peçes, etc) i que us faci petits arreglos, igualment gràcies, ahhh i siusplau no em comenteu res de això, no vull que em vingueu ni a veure, ni em dieu mil excuses que us dire que si que si pero no les vull sentir, que si feia fred, si feia molt de fred, que feieu tard, si teniu rao, ahhh i si algun dia jo no us espero no us preocupeu potser es que m'enrecordo de aquest dia.

    El proper cop que torni ja intentare que no tingui mal el genoll i no m'hagueu de esperar, em sabria greu. Potser no tiro pero algun dia m'heu tingut que esperar????????

    Gràcies per tot!!!!!

    Martí Roca Vilaró

    ResponderEliminar
  7. Martí: sento molt que t'hagis enfadat. Tens part de raó, però saps perfectament on anàvem. Al bar Ziamm, i del Pollastre a la taula sense pedalar no tardes més de 5 minuts.Ens hi hem estat fins les 5 tocades.
    Espero que el cabreig no et duri gaire i ens perdonis aviat. Que sàpigues que t'aprecio de veritat.
    Postdata:ja veus que passo de la teva petició de no comentar res. Però quan un escriu ha d'admetre les rèpliques i més si es dispara amb bala.

    quimet

    ResponderEliminar