jueves, 11 de noviembre de 2010

Sortida 11/11/2010

El lado oscuro!!!

En Figñon que avui s'ha enfadat amb mi perque el guanyo... jajajaj, i en Xavi que cada dia està més fort.


El péndol que s'ha de ficar las pilas i entrenar dur!!!!



La llorona, que ha vingut a descansar, i en German que avui m'ha petat :D



En Joan que amb la seva Pinarello Dogma, un día ens deixarà tirats cuan vulgui!!!


Aquí els cracks, entre ells en Bettini el meu pare. que cada dia que surten es maxaquen fins al límit!!!


**En aquesta grupeta arribar dels primers cada dia costa més, pero ens ho passem de conya!!!



8 comentarios:

  1. JAJAJJA! ET QUEDEN 45 DIES PER EL DIA 26!,,, JEJEJ SANTA FÈ! FÈ LA TEVA! QUE JO NO PARARÉ! VULL LA FOTO AMB EL TEU CAP! JAJAJA

    ResponderEliminar
  2. Tan sols dir que agraeixo el cumpliment, però aqui esteu molt forts tots i meu passat per la pedre un cop més...jajaja...

    Però com a component del costat obscur algún dia fills meus pasareu a ser els meus subdits ...jejeje

    Al loro!!!! Que no estamos tan bien!!!!

    ResponderEliminar
  3. P.D: Crac el meu blog també espera els teus comentaris ;)

    ResponderEliminar
  4. Els meus entrenos són secrets ...jeje.

    ResponderEliminar
  5. els meus no! els de avui us els dic: SOFA!!

    ResponderEliminar
  6. ningú entrena,però dijous érem un munt... bikes!

    ResponderEliminar
  7. VAMOS A VER AQUI ENTRENAN TODOS EN SECRETO O SIN PERO, LO BUENO QUE NADIE SE QUEDA, QUE TOMAÍS EH¡. DE VEZ EN CUANDO HABRA QUE HACER UN RAPAPOLVO A ALGUNOS JAJAJAJAJAJ, TODOS ESTAÍS FUERTES, UN ABRAZO

    ResponderEliminar