domingo, 12 de diciembre de 2010

Sortida 12/12/2010.

Avui ha sigut la primera vegada que he pujat a Sant Grau. M'havien parlat de que era molt dur, però jo només he trobat dur l'últim quilòmetre que hi havien rampes fins el 14%. Tota la resta de la volta al principi s'ha rodat molt ràpid i en Quim s'ha tallat al repexo de Arenys i s'ha enfadat molt, normal perque s'ha comensat molt forta la sortida. Però per tot lo demès ens ho hem passat molt be, i sufrin moltíssim.

Aquí fent el re-agrupament dalt de St Grau (alguns ja feien males cares).


La última rampa de St Grau, molt exigent


En Carlos, un juvenil. Mes conegut com la ''Gargola''.


Aquí, la millor bici del mon!!!!!!!!!!!!



** Total: 130km mitja de 30.6

4 comentarios:

  1. Dani va ser molt divertit però no per tothom sobretot pels que ya no estan repartin com avanç.

    ResponderEliminar
  2. home jo amb 1 mes me ficat mes o menys fort, entrenan, sufrin i sense queixarme per res...

    ResponderEliminar
  3. CADA ENTRENO QUE HACES TE SUPERAS MÁS Y MÁS NO SÉ HASTA DONDE LLEGARAS PERO, AL BETINNI NO LE GANARÁS JAJAJAJAJAJA.

    ResponderEliminar
  4. aclariment: jo no m'he quedat tallat. senzillament he sortit com les persones normals, no a 40 Km/h.

    si tu has sofert molt com dius, jo niente ( amb italià).

    si amb 20 anyets com tens no et posen en forma ràpid, te l'hauries de tallar i fer-te monja. ( però potser la Mireia s'enfadaria)
    T'estàs posant en forma però a la vegada cada vegada ets més xulo.

    fignon

    ResponderEliminar